Post by budtaseamehy on Feb 7, 2022 5:33:42 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Survival on Raft: Multiplayer ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Survival on Raft: Multiplayer IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ kokemus ilmaiseksi ▞▞▞
▞▞▞ Survival on Raft: Multiplayer 2022 version ▞▞▞
Vasta alotin. Mutta hyvä näyttää. Vastaavaa pelannut samalla vaikeempi. Jatkan tätä 😄
Hieno peli, mutta vaatii lisäyksiä. Ensin tarvitsee lisää tasoja ja muita kohteita saatavilla. Toiseksi siitä puuttuu avoin luovuus niille, joilla on luova mieli. Kyky rakentaa hain ansa olisi mahtava, ehkä moottori lautan kuljettamiseen tai purje ehkä. Myös kun laitat piikkejä lautan ympärille, hai osuu niihin ja tuhoaa ne, mutta ei tee vahinkoa, hain pitäisi loukkaantua tästä hyökkäyksestä. Ja jos lautta voi siirtää joitain saaria kerätäkseen tavaraa ja ehkä pelastaakseen muita ihmisiä.
Pitäisi olla työkalu jolla voisi rakentaa kerralla isompia seiniä
Pidän siitä, kuinka voit pelata ystävien kanssa, mutta minulla on latausongelma peliin pääsemisessä. Se pysyy päällä 90% ja pysähtyy sitten. Korjaa tämä ja suosittelen antamaan tälle paikalle korkeamman arvosanan.
MINÄ RAKASTAN TÄTÄ PELIÄ. Sen todella hyvä on vain yksi asia, joka on surullinen pelistä, siskoni ei voi pelata kanssani!!!!! Etsin, miten voin siirtyä toiseen versioon, mutta mitään ei löytynyt kerro minulle, kuinka voin siirtyä toiseen versioon. (Lisä myös vartiotornin esine)
Hyvä!
Hienot pelit, ainoa asia, jota vihaan, on silloin tällöin, kun liityn johonkin maailmoistani, en kutenut lautallani veteen kaukana lautasta ja kun yritän päästä takaisin, kuolen joka kerta kun menetän kaikki tavarani. tämä on bugi tai jotain, auttakaa toinen asia miten pääsen saarelle
Pidän pelistä todella paljon, mutta jostain syystä kun haluamani esine on edessä, se vain ohittaa sen, kun se kulkee sen ohi, joten voitko korjata sen, joten kun saan koukun, saan kaksi esinettä, mutta ei vain jätä toinen huomioimatta ja kiitos ymmärryksestäsi
Upea lautapeli! Minulla ei ole raportoitavaa vikoja, mutta ainoa ongelma on, kun kasvatat satoa ja korjaat niitä, et saa siitä siemeniä, jotta voit jatkaa istutusta. Ja joskus pelissä ei ole järkeä, koska näen laivan ja laukaisen soihdun. Se näkee minut, mutta sen sijaan että pelastaisi minut, se pudottaa tarvikkeita.Eikä se edes käske minkään muun laivan hakemaan minua. Mutta rehellisyyden nimissä tämä on selviytymispeli, ei pelastuspeli.
En ole pelannut tätä peliä useaan kuukauteen, mutta silloin ostin 2 hienoa helmipakkausta lähes 60 dollarilla, olin pelannut tasolle 25. Lopetin pelaamisen, koska aina kun saari yritti ladata, peli kaatui. Joten tänään yritin nähdä, korjasivatko he sen, mutta tallennettu pelini, kaikki helmeni ja kuoreni sekä mukautettu hahmoni ovat poissa. Mikä antaa?
Kuten kaikki muutkin, peli POISTAI kaiken edistymiseni! Ostin tietokoneen ja rakensin sängyn ja kasasin paljon resursseja. Peli avattu tänään ja kaikki on poistettu! Takaisin alkuun. Kaikki valittavat tästä, miksi et korjaa sitä?? En missään tapauksessa tuhlaa tunteja peliin, jonka suunnittelet poistamaan kovan työmme! POISTA!
Olen muutaman minuutin pelissä, enkä voi laittaa vettä vesikeittimeen. Ei anna vaihtoehtoa. Kokeillut kaikkia loogisia tapoja yrittää. Ei kehotteita, jotka kertovat, kuinka tehdä mitään. Join kaiken vedeni. Kehittäjä lähetti ikäviä sähköposteja, joissa käski minun mennä pelaamaan tetristä, vaikka hänen oma pelinsä ei käytä oikeita sanoja. Koska hän ei tietenkään kestä kritiikkiä, jätän tämän arvostelun tänne, jotta hän voi nauttia ❤
Hai hyökkää liikaa ja tuhoaa rakentamasi liian nopeasti. 80% ajasta alukseni tuhoutuu ennen kuin minulla on edes mahdollisuus yrittää taistella sitä vastaan. Tarkoitan vakavasti, että sinulla on 5-10 sekuntia aikaa päästä sinne ja taistella sitä vastaan. Myös ruoka ja vesi loppuvat liian nopeasti. Olisi hauska peli, jos minun ei tarvitsisi jatkuvasti tehdä ruokaa ja vettä ja rakentaa uudelleen sitä, mitä olen jo rakentanut! 🤷♀️🤦♀️
Survival on Raft: Multiplayer Simulasyon xkg
Koukuttava ja hyvä peli
Hauskaa oli niin kauan kuin kesti, mutta tasolla 19 lopetin saaminen resursseja pitää päivittää pahasti, kesti vain pari päivää päästä sinne ja siinä vaiheessa siitä tuli minulle tylsää ja suosittelen joko saarta tai jotain ehkä tapaa edistää lautta kuten purje tai melat toinen asia olisi lisätä toinen puu, ehkä sellaisen, jonka voisit kaataa ylimääräistä puuta varten
Voitko lisätä parempia ohjaimia? Tarkoitan, se on aika ärsyttävää, kun joudut vetämään hiirtä näytön poikki, ja muuten, useimmissa tämänkaltaisissa peleissä on se, että vetämällä ylös katsot alas, vetämällä alaspäin katsot ylös, vetämällä oikealle ja käännyttäessä vasemmalle ja vedä vasemmalle kääntää sinut oikealle. Olisi hyödyllistä, jos laittaisit nuolinäppäimet liikkeeksi ja D kääntymään oikealle, W katsomaan ylös, A kääntymään vasemmalle ja S katsomaan alaspäin, ja enter-painike on koukkupainikkeen käyttö. Ole hyvä ja vastaa
Aluksi on erittäin hämmästyttävää, että siellä on leikattu kohtaus, jota voit olla vuorovaikutuksessa sen kanssa, ja viiveeton grafiikka ovat myös hämmästyttäviä, mutta vesihäiriö, jossa voit nähdä välilyöntejä veden välillä, mutta silti se on hämmästyttävän hauskaa ja koukuttavaa, mutta ei kun hai syö lautan osan, jossa ur chest on lol, mutta se on hämmästyttävä peli ja offline-tilassa rakastan sitä sen todella hyvin tehty ja kiillotettu kirjaimellisesti lauttaa, mutta mobiilissa joitakin eroja
Minulla oli hauskaa noin tasolle 15 asti, jolloin siitä tuli erittäin kiiltävä. Yritin rakentaa asioita ja ne rakentuivat vain tälle yhdelle neliölle päällekkäin...ei ollenkaan sinne, missä aioin.
Nautin pelistä. Minulla on jatkuvasti vaikeuksia juoda vettä. Jonkin aikaa jouduin kierrättämään vesikonetta ja valmistamaan uuden. Sitten se lakkasi toimimasta. Kuolen jatkuvasti aterin takia. Minulla oli jopa 4 vedenkeitintä valmiina yhdessä vaiheessa. Vettä ei saatu ollenkaan.
Käynnistin pelin uudelleen ja mietin edelleen, miksi tarvitset lvl:itä Erilaisten asioiden tekemiseen, kuten Real raftissa, voit tehdä jokaisen kohteen. Joten voitko lisätä sellaisen tilan tai jotain olisi erittäin tyytyväinen ystäväni kanssa, joka pelaa kanssani tätä peliä.
Olen pelannut tätä peliä nyt yli vuoden. Olen pelannut päivittäin ilman ongelmia, mutta tämän viimeisen päivityksen jälkeen en voi pelata. Aloitusnäytön vaihtoehdot eivät näy, näkee vain lauttani kaukaa.
Hauska peli. Minulla on ongelmia vieraillessani saarilla. En pysty avaamaan inventaariota, joten en voi suorittaa pulmia tai estää kuolemaa. Ei voi säästää saarella (ota tämä käyttöön). Olisi mukavaa, jos hait saisivat pidempään syntyä.
3/5 peli ei tallenna Voisitko tehdä vähän paremman save jutun pliis
Hämmästyttävä. Peli oli mahtavaa, kunnes pääsin tasolle 17 tai niin. Sitten resursseja ei näkynyt, ja köysi oli loppumassa. Ole hyvä ja korjaa! En voi pelata, koska aloitin alusta, mutta opetusohjelma on sama. Lisäksi, miten teet piikkejä? Opetusohjelma katkeaa selviytymisosaan ilman varoitusta. Valitettavasti poistaminen.
Se on okei. Kunpa se kertoisi meille, mitä tarvitsimme kajakin käynnistämiseksi. Ja toivon, että siitä olisi apua, kun emme ymmärrä missä asiat ovat.
Ok
Hei! Aloittaaksesi asiat, mikä hämmästyttävä peli! Kyllä siinä on ongelmia, mutta kaiken kaikkiaan se on erittäin hyvin tehty. Kuvatakseni muutamia ongelmia, joita minulla on sen kanssa, nälkä ja vesi menevät paljon nopeammin kuin luulen, että sen pitäisi, vaikka se on vain minun mielipiteeni. Minulla on myös ollut vaikeuksia saada paljon puuta ja kangasta. Morezo kangas kuin puu, mutta ehdottomasti molemmat. Viimeinen ongelmani on, että tasolle pääseminen kestää Foreverin. Näitä ongelmia lukuun ottamatta tämä on kaiken kaikkiaan loistava peli!
Tämä peli oli hauskaa, kunnes maksoin luovasta tilasta ja se vei vain rahani avaamatta sitä ja nyt se yrittää veloittaa minua siitä uudelleen
Larva Heroes: Lavengers Экшен phy
Hyvä peli. Koukun pitäisi pystyä nappaamaan enemmän kuin yksi esine kerrallaan. Pls lisää muovia, sillä siinä on paljon järkeä ja se vähentää köyden kiinnitystä käsityötä varten tai lisää merilevän syntyä tai salli merilevätilan perustamisen. Akvaarioon tulisi mahtua enemmän kuin 1 kala. Pls, tee mirage-vene ja lentokone aina pudottamalla laatikko, eikä vain silloin, kun ammut soihdut.
Hillo täynnä mainoksia. Aloitin uuden pelin ja 5 sekuntia myöhemmin siellä oli mainos. Lisäksi kun menin pelaamaan luovaa, se maksoi paljon. Osa syy siihen, miksi halusin tämän, oli tehdä luova tila. Tämä peli on tyhmä ja paska. Lisäksi näin monia arvosteluja ja vastasit typeriin vastauksiin kaikkien arvosteluihin. Olet peliyhtiön ahne roskapussi.
Kirjoitan haita
Olin yllättynyt, että hahmolla oli tausta, useimmat mobiilipelit eivät ole sellaisia. Olin myös yllättynyt siitä, että teit sen, että kesti aikaa ennen kuin tavarat ilmestyivät tai tapahtuivat, esimerkiksi hain. Laitoitko tähän vähän aikaa, eikö niin? Hyvää työtä!
Peli on kunnossa, tiedän, että se on repeämä varsinaisesta Raft-pelistä, mutta silti nautin pelistä. Suosittelen tekemään pelin verkkoon, jossa voit saada ystäviä pelaamaan kanssasi. Yksin oleminen ei ole niin hauskaa :/ Tee tästä moninpeli! Antaisin sille sitten 5 tähteä!
Otan takaisin 5 tähden arvosteluni. Uusi päivitys pilasi kaiken. Sen piti olla hauska rauhoittava peli, mutta nämä uudet grafiikat ehdottavat kauhuelementtejä ja nostavat minut jatkuvasti eteenpäin. En myöskään löydä enää mitään tavaroistani, koska kaikki näyttää erilaiselta. Ja teit myös jotain, mikä tekee viiveestä täysin sietämättömän. En voinut pelata kolmea minuuttia kauempaa. Palaa normaalitilaan tai lähden ja löydän paremman pelin.
Se häiritsee jatkuvasti! Pidän todella tästä lauttapelistä ja pelaisin sitä enemmän, paitsi että koukussa on ongelma... joskus se häipyy ja se juuttuu mereen ja kestää niin kauan palata takaisin, kun painat sisäänvetopainiketta.. jos se edes tulee takaisin. Olen joutunut käynnistämään pelin uudelleen monta kertaa ennen tätä. Poistin jopa sen asennuksen ja asensin sen uudelleen nähdäkseni korjaako se ongelman, vaikka tiesin menettäväni kaiken edistymiseni... eikä se silti korjannut sitä
Mielestäni tämän pelin vaiheessa 3 aloitusta on reilua. Ensinnäkin en löydä kalastamisesta mitään muuta tietoa kuin vavan rakentaminen ja heittäminen. Toiseksi se on melko toistuvaa. Tarvitsetko enemmän kuin pelkän hain hyökkäyksen... ehkä nuku? Idk tarvitsee vain lisää. Mutta ostin tree he 6,99 paketin ja pysyn siellä kanssasi! Hyvä peli kaiken kaikkiaan ainutlaatuinen! Jatka samoin! Päivityksiä odotellessa!!!!
Pidän siitä, että grafiikat ovat mahtavia, voit luoda talon luovaan syömään ruokaa juomaan vettä ja se on myös hai, joten suosittelen sitä ehdottomasti. se on mahtavaa ja hauskaa, vaikka toivonkin, että saarelle voit mennä ja saadaksesi sen sinun pitäisi tehdä lautta ja mennä veden alle. Toivottavasti se on pelissä tulevaisuudessa, se olisi hauskaa. Muuten kuin super hauskaa!!